بصیرت افزایی

بصیرت رسانه ای

بصیرت افزایی

بصیرت رسانه ای

دو دعایی که باید خواند!

Thursday, 8 Azar 1397، 06:34 AM

💠 دعاهای دوران غیبت

▫️دو دعایی که خواندن آنها در دوران غیبت به شیعیان سفارش شده است‌:

💎 دعای غریق

ائمه علیهم السّلام به شیعیان تأکید فرموده‌اند در دوران غیبت این دعا را بعد از نمازهای واجب خود ترک نکنید:


▪️یٰا اللّٰهُ یٰا رَحْمنُ یٰا رَحِیمُ یٰا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلىٰ دِینِکَ 


▫️ای خدا‌وند، ای بخشنده‌، ای مهربان‌ و ای گرداننده‌ی قلب‌ها‌‌! قلب مرا بر دین خود ثابت گردان.



💎 دعای معرفت


مداومت بر خواندن این دعا در دوران غیبت به شیعیان سفارش شده است: 


▪️الْلّهُمَّ عَرِّفْنِی نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِفْ نَبِیّکَ،

▪️الْلّهُمَّ عَرِّفْنِی رَسُولَک فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ،

▪️الْلّهُمَّ عَرِّفْنِی حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دِینِی


▫️بار‌الها! خود را به من بشناسان‌؛ زیرا اگر تو خود را به من نشناسانى‌، پیامبرت را نخواهم شناخت.

▫️بار‌الها! رسولت را به من بشناسان‌؛ زیرا اگر رسولت را به من نشناسانى‌، حجّت تو را نخواهم شناخت.

▫️بار‌خدایا! حجّت خود را به من بشناسان‌؛ زیرا اگر حجّتت را به من نشناسانى‌، از دین خود گمراه می‌شوم. 


#مراقبات


http://eitaa.com/joinchat/2751528974C39f4e7fa8d

موافقین ۰ مخالفین ۰ 97/09/08
یا زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی