بصیرت افزایی

بصیرت رسانه ای

بصیرت افزایی

بصیرت رسانه ای

اللهم عجل لولیک الفرج:

🏴⚫️🏴⚫️

حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) نسبت به سه مصیبت وارد شده بر حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) حساسیت بیشتری دارند:

مصیبت عمه بزرگوارشان، حضرت زینب کبری (سلام‌الله‌علیها)

مصیبت عموی وفادارشان،حضرت اباالفضل‌العباس (علیه‌السلام).

مصیت عموی شش ماهه، حضرت علی‌اصغر (علیه‌السلام).

حاج ملاسلطانعلی که از جمله عبّاد و زهاد بوده است، می‌گوید:

 در عالم خواب به محضر والای امام زمان علیه السلام مشرف شدم و عرض کردم:

مولانا! آیا آنچه در زیارت ناحیة مقدسه با این عبارت ذکر شده، درست است که می‌فرماید: (پس صبح و شب بر شما ندبه کرده و به جای اشک خون می‌گریم) صحیح است؟

فرمودند: بله. عرض کردم: آن مصیبت که در آن به جای اشک خون گریه می‌کنید کدام است؟

 آیا مصیبت علی اکبر علیه

السلام است؟ 

فرمود: نه، اگر علی اکبر زنده بود، او نیز در این مصیبت خون گریه می‌کرد.

گفتم: آیا مصیبت حضرت عباس علیه السلام است؟

 فرمودند: نه، اگر حضرت عباس هم در حیات می‌بود،در مصیبت آن خون میگریست.


گفتم: البته مصیبت حضرت سیدالشهدا علیه السلام است؟!

فرمودند: نه، حضرت سیدالشهدا هم اگر زنده می‌بود، در این مصیبت خون گریه می‌کرد.

پرسیدم پس آن مصیبت کدام است؟ 

فرمود: آن مصیبت اسیری عمه ام

 زینب سلام الله علیها است...

#شیفتگان_حضرت_مهدی_ج٢ص١٤٤_١٤٥


موافقین ۰ مخالفین ۰ 97/06/29
یا زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی