بصیرت افزایی

بصیرت رسانه ای

بصیرت افزایی

بصیرت رسانه ای

انتقاد بیسابقه یک مداح به سران سه قوه در جلسه عزاداری
روزنامه اعتماد نوشت:
️یک مداح جوان در شمیران تهران پس از خواندن روضه حضرت علی اصغر اظهاراتی داشت
▫️او گفت: «من کاری به دولت ندارم که پس از گذشت یک سال فقط دروغ‌هایش برای هوادارانش معلوم می‌شود، برای من مهم انقلاب است. وضعیت خطرناک است و اگر حواس‌مان نباشد اتفاق خوبی نمی‌افتد. مسبب اصلی این اتفاقات دولت است. اول باید یقه این دولت دروغگو را گرفت. من ترسی بابت گفتن این جمله‌ها ندارم و می‌توانید همه جا پخش کنید.»
▫️این مداح جوان در ادامه به سراغ رییس قوه قضاییه و رییس مجلس‌، آیت‌الله آملی لاریجانی و علی لاریجانی رفت و گفت: «آقای لاریجانی 12 سال است در مجلس ریاست می‌کند، چه کاری برای مردم انجام داده است؟ مجلس با دولت قبلی چه برخوردی داشت و با این دولت چه برخوردی می‌کند؟ ما یک سوال از قوه قضاییه داریم اما کسی پاسخ نمی‌دهد. چرا از پاسخگویی می‌ترسید؟»
▫️او در ادامه به انتقاد از موضوع برجام و عملکرد دولت و مجلس در این باره پرداخت و گفت: «چقدر برای برنامه هسته‌ای خون و شهید دادیم؟ چرا خون شهید احمدی روشن را پایمال کردید؟ غلط کردید قلب مرکز هسته‌ای را بتن ریختید؟ گفتید با امریکا مذاکره می‌کنید برای بهبود شرایط اقتصادی، بفرمایید تحویل بگیرید این هم شرایط اقتصادی امروز. آیا بهتر شد؟»


موافقین ۰ مخالفین ۰ 97/06/27
یا زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی